Frågor och svar

För att du ska få så snabb hjälp som möjligt har vi samlat de vanligaste frågorna här.



5 vanligaste frågorna

Vad gör jag om jag inte fått något kvitto?

Om du inte mottagit något kvitto på din vistelse via e-post kan du kontakta hotellet som har möjlighet att skicka ut ett nytt kvitto. Kontaktuppgifter till hotellet hittar du på hotellsidan.

Hur garanterar jag min bokning för sen ankomst?

Vänligen kontakta hotellet för att garantera din bokning för sen ankomst. Kontakt information till hotellet hittar du på hotellsidan.

Var kan jag köpa presentkort på Scandic?

Våra presentkort säljs online och på alla Scandics hotell. De finns att köpa i valörer från 200 kr  (lokal valuta). Presentkortet är giltigt ett år från inköpstillfället.

Du kan även köpa presentkort genom vårt huvudkontor på telefon 08-517 350 00 om du inte kan ta dig till något hotell.

När serveras frukost på hotellet?

För att få exakta öppettider ber vi dig besöka hotellets restaurangsida, här finner du frukostöppet.

Vänligen notera! Frukostbuffé ingår inte alltid i priset på alla hotell. Se din bokningsbekräftelse för detaljer.

ÖVRIGA FRÅGOR