Frågor och svar
För att du ska få så snabb hjälp som möjligt har vi samlat de vanligaste frågorna här.
vanliga frågor
Vad gör jag om jag inte fått något kvitto?
Om du inte mottagit något kvitto på din vistelse via e-post kan du kontakta hotellet som har möjlighet att skicka ut ett nytt kvitto. Kontaktuppgifter till hotellet hittar du på hotellsidan.
Hur garanterar jag min bokning för sen ankomst?
Vänligen kontakta hotellet för att garantera din bokning för sen ankomst. Kontakt information till hotellet hittar du på hotellsidan.
Var kan jag köpa presentkort på Scandic?
Våra presentkort säljs online och finns att köpa i valörer från 200 kr (lokal valuta). Presentkortet är giltigt ett år från inköpstillfället.
Vem kontaktar jag för frågor/synpunkter kring min hotellvistelse?
Har du frågor eller synpunkter kring din hotellvistelse, kontakta vänligen hotellet direkt så hjälper vi dig. Du hittar hotellets kontaktuppgifter på hotellets egen webbsida. Välj knappval 2 för receptionen.
ÖVRIGA FRÅGOR
Hitta svar på dina frågor
- Frukost och mat på hotellet
För att se hotellets öppettider för frukost och restaurang besöker du hotellets webbsida genom att söka på ditt hotell.
- Parkering och garagemöjligheter
Du som kommer resande med bil hittar all information om parkeringsmöjligheter på hotellets webbsida genom att söka på ditt hotell.
- Pool och relaxavdelning
På hotellets webbsida hittar du öppettider för relaxavdelningen. Om du har ytterligare frågor kan du kontakta hotellets reception direkt.
- Här hittar du tips på olika hotell för din resa