Övrigt - frågor och svar



Snabblänk 

Saknar kvitto / Sen ankomst

Vad gör jag om jag inte fått något kvitto?

Om du inte mottagit något kvitto på din vistelse via e-post kan du kontakta hotellet som har möjlighet att skicka ut ett nytt kvitto. Kontaktuppgifter till hotellet hittar du på hotellsidan.

Hur garanterar jag min bokning för sen ankomst?

Vänligen kontakta hotellet för att garantera din bokning för sen ankomst. Kontaktinformation till hotellet hittar du på hotellsidan.

Presentkort

Var kan jag köpa presentkort på Scandic?

Du kan köpa våra digitala presentkort online och få dem direkt i din maillåda inom några minuter, välj mellan flera olika valörer eller övernattningar.

SCANDIC FÖR FÖRETAG

Är du intresserad av ett företagsavtal med Scandic eller har frågor kring ett befintligt avtal.

Scandic Friends

Vill du veta mer om Scandic Friends? 

Saknar du poäng, vill du logga in på din medlemsprofil? 

Hittade du inte svaret på din fråga?

Vi hjälper dig gärna rätt. Fyll i följande formulär så återkommer vi inom kort..

Vänligen fyll i samtliga fält för att vi ska kunna hjälpa dig så fort som möjligt.

*Obligatoriskt fält