Övrigt - frågor och svar

Snabblänk 

Saknar kvitto / Sen ankomst

Vad gör jag om jag inte fått något kvitto?

Om du inte mottagit något kvitto på din vistelse via e-post kan du kontakta hotellet som har möjlighet att skicka ut ett nytt kvitto. Kontaktuppgifter till hotellet hittar du på hotellsidan.

Hur gatanterar jag min bokning för sen ankomst?

Vänligen kontakta hotellet för att garantera din bokning för sen ankomst. Kontakt information till hotellet hittar du på hotellsidan.

Presentkort

Var kan jag köpa presentkort på Scandic?

Våra presentkort säljs på alla Scandics hotell. De finns att köpa i valörerna 100 och 500 (lokal valuta). Presentkortet är giltigt ett år från inköpstillfället. Har du inte möjlighet att ta dig till något hotell, kontakta vårt huvudkontor på telefon 08-517 350 00.

Frukost

När serveras frukost på hotellet?

För att få exakta öppettider ber vi dig besöka hotellets restaurangsida, här finner du frukostöppet.

Vänligen notera! Frukostbuffé ingår inte i rumspriset för Save- och Flexbokningar på våra hotell i Belgien, Tyskland och Polen.

SCANDIC FÖR FÖRETAG

Är du intresserad av ett företagsavtal med Scandic eller har frågor kring ett befintligt avtal.

Scandic Friends

Vilka partners har Scandic Friends?

Hur tjänar jag poäng hos Scandic Friends partners?

Hittade du inte svaret på din fråga?

Vi vill gärna hjälpa dig med att besvara din fråga, fyll i följande formulär eller kontakta oss via telefon på 08-517 517 00.

Vänligen fyll i samtliga fält för att vi ska kunna hjälpa dig så fort som möjligt.
*Obligatoriskt fält