Övrigt - frågor och svar
Snabblänk
- Vad gör jag om jag inte fått något kvitto?
- Var kan jag köpa presentkort på Scandic?
- Intresserad av företagsavtal?
- Frågor om Scandic Friends
- Hittar du inte svaret på din fråga?
Saknar kvitto / Sen ankomst
Vad gör jag om jag inte fått något kvitto?
Om du inte mottagit något kvitto på din vistelse via e-post kan du kontakta hotellet som har möjlighet att skicka ut ett nytt kvitto. Kontaktuppgifter till hotellet hittar du på hotellsidan.
Hur garanterar jag min bokning för sen ankomst?
Vänligen kontakta hotellet för att garantera din bokning för sen ankomst. Kontaktinformation till hotellet hittar du på hotellsidan.
Presentkort
Var kan jag köpa presentkort på Scandic?
Du kan köpa våra digitala presentkort online och få dem direkt i din maillåda inom några minuter, välj mellan flera olika valörer eller övernattningar.
SCANDIC FÖR FÖRETAG
Är du intresserad av ett företagsavtal med Scandic eller har frågor kring ett befintligt avtal.
Scandic Friends
Vill du veta mer om Scandic Friends?
Saknar du poäng, vill du logga in på din medlemsprofil?
Hittade du inte svaret på din fråga?
Vi hjälper dig gärna rätt. Fyll i följande formulär så återkommer vi inom kort..
Hitta svar på dina frågor
- Frukost och mat på hotellet
För att se hotellets öppettider för frukost och restaurang besöker du hotellets webbsida genom att söka på ditt hotell.
- Parkering och garagemöjligheter
Du som kommer resande med bil hittar all information om parkeringsmöjligheter på hotellets webbsida genom att söka på ditt hotell.
- Pool och relaxavdelning
På hotellets webbsida hittar du öppettider för relaxavdelningen. Om du har ytterligare frågor kan du kontakta hotellets reception direkt.
- Här hittar du tips på olika hotell för din resa