Tappat bort ett medlemskort?

Undrar du vart ditt Scandic Friends-kort tagit vägen? För att du ska slippa ha så många kort i plånboken har vi numera ett digitalt medlemskort.



Var hittar jag mitt digitala medlemskort?

Du kan alltid hitta och ladda ner ditt digitala medlemskort till din telefon på följande sidor.

  • Klicka på länken ”Ditt digitala medlemskort” längst ned i dina e-postmeddelanden från Scandic Friends.
  • Hitta det på Mina sidor

Jag behöver ändå ett kort

Om du behöver ett kort kan du självklart beställa ett. Fyll bara i informationen nedan. Observera att det tar upp till tre veckor innan du får kortet. Om du ska bo hos oss under tiden behöver du bara ta med ditt medlemsnummer eller det digitala medlemskortet för att få rabatter, förmåner och poäng.

För tillfället går det inte att beställa nya medlemskort. Du hittar ditt digitala kort i Scandics app, som finns för nedladdning i App Store och Google play.

Observera att vi inte har ett fysiskt kort för Level 1-medlemmar. Du får dina rabatter, förmåner och poäng genom att ange ditt medlemsnummer.

Om du inte känner till ditt medlemsnummer kan du titta i ett e-postmeddelande från Scandic Friends eller kontakta vår medlemsservice via e-post på memberse@scandichotels.com eller telefon på: +46 8 517 517 20.